سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۵:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

پخش مینی سریال «ایستاده در غبار» از شبکه سه سیما

istadeh-dar-ghobar

مینی سریال «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با محوریت زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان از امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، مینی سریال «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم‌زمان با ایام آزاد سازی خرمشهر از امشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

مینی سریال «ایستاده در غبار» که در ۴  قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولیدشده است، از امشب قبل از افطار ساعت ۱۹:۱۵ از تلویزیون پخش می شود.

مینی سریال «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی نژاد روایت سینمایی مستند گونه از کودکی «احمد» و زندگی اش در سال‌های انقلاب اسلامی و پس‌از آن حضورش در دفاع مقدس و ربایش وی در بیروت است.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» محصول مرکز فیلم و سریال اوج، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بصری و بهترین طراحی صحنه و لباس از جشنواره سی و چهارم فیلم فجر بوده که تحسین منتقدان را به دنبال داشته است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>