سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۳:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب
همزمان با راه‌پیمایی روز قدس؛

نمایش جدیدترین تولیدات «باشگاه فیلم سوره» با موضوع مقاومت در سینما سپیده

Ghods-Sepideh

همزمان با برپایی راه‌پیمایی با شکوه روز قدس، جدیدترین تولیدات «باشگاه فیلم سوره» با موضوع فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سینما سپیده به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش سوره سینما، همزمان با روز قدس و راه‌پیمایی با شکوه در تهران، تعدادی از جدیدترین تولیدات باشگاه فیلم سوره با موضوع مقاومت و پایداری مردم فلسطین در سینما سپیده به نمایش درخواهد آمد. بر همین اساس، سینما سپیده که در مسیر راه‌پیمایان روز قدس در خیابان انقلاب تهران قرار دارد، میزبان علاقه‌مندان بوده و منتخبی از آثار فیلم‌سازان جوان انقلابی کشور را در چندین سانس، از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر، به صورت رایگان به نمایش می‌گذارد.

براساس این گزارش، فیلم‌های کوتاه «البیت» به کارگردانی رضا زهتابچیان، «گل ایرانی» ساخته حسین امانی، «همسایه» به کارگردانی محمد علیزاده، «نفربر» به کارگردانی حسین امانی و نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲» ساخته محمدباقر مفیدی کیا در روز جمعه ۱۰ خرداد، همزمان با راه‌پیمایی روز قدس، به روی پرده سینما سپیده خواهد رفت.

نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲»، روایتی از ایستادگی ملت ایران و به ویژه نسل جوان در برابر دشمنان است که در خلیج فارس و در حضور ناوهای آمریکایی رخ می‌دهد این نماهنگ که با خوانندگی حسین حقیقی، خواننده جوان کشور تولید شده است، دومین قسمت از نماهنگ معروف «ایستاده‌ایم» است که چندی پیش منتشر شد. نماهنگ «ایستاده‌ایم ۱» که تقدیر رهبر انقلاب را نیز در پی داشت، داستان گروهی جوان و فعال است که تصمیم می‌گیرند در یک روز آفتابی در تهران، بسیار غافلگیرانه، در کنار برج آزادی سرودی را به صورت زنده اجرا کنند.

Ghods-Sepideh-Poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>