سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

جریان نفوذ و رجوع دوباره به پرونده آندلس…

Nofooz

لازم است دستگاه‌های متولی فرهنگی با هوشیاری و دقت بالا ضمن رصد اقدامات جبهه معارض، وضعیت‌گیری مناسب در برابر این تهاجم دوباره در قالب جریان نفوذ اتخاذ نمایند.

سوره سینماحسین امیدیان : با نگاهی گذرا به اخبار فرهنگی کشور به سادگی مشاهده می شود که به شکل عجیب و گسترده ای موضوعات فساد انگیز در حوزه های مختلف از کشف حجاب، حمایت از بی حجابی، بی تفاوتی دستگاه های مسئول در این حوزه تا خوانندگی زنان در قالب های خوانندگان زن خیابانی تا مجوز داران تورهای گردشگری  و از نشر مفاد خطرناک  آموزشی ۲۰۳۰ در مهدکودک ها و مدارس  تا رواج بی حیایی در فضای رها شده مجازی داخلی کشور در حال تولید و انتشار می باشد.

تهاجم فرهنگی از ابتدای دهه ی ۷۰ و پس از ناامیدی دشمن از تهاجم نظامی به کشور مان آغاز شده و به شکل تقریبا سینوسی فراز و نشیب های را طی کرده است . آنچه قدر مسلم  نتیجه این تهاجم است ، آنست که با وجود هزاران شبکه ماهواره ای و میلیون ها سایت و کانال ضد فرهنگی با توجه به اقدامات مقابله ای جریان انقلاب و جوانان مومن انقلابی این تلاش ها سر جمع موفقیت چشمگیری برای دشمن نداشته و اعتراف رئیس جمهور آمریکا به هزینه کرد بی اثر هفت تریلیون دلاری شاهدی بر این مدعاست.

اساسا آغاز جنگ اقتصادی غرب با ایران معنایی جز شکست در سایر جنگ ها اعم از سخت و نظامی، نرم و فرهنگی ، سیاسی و فتنه انگیزی و …. ندارد زیرا جنگ اقتصادی آخرین مرحله و البته گرانترین جنگ برای دو طرف میباشد.

بازگشت مجدد جریان نفوذ(رسمی و غیر رسمی) به پروژه ی آندلسی کردن ایران و تلاش در انتشار انواع فسادهای اخلاقی – رفتاری که یقینا از اتاق های اندیشکده های آمریکایی و اسرائیلی دستور آن صادر شده است؛پیغام واضحی در نزدیک شدن ایران اسلامی به انتهای جنگ اقتصادی دارد.

از گروگانگیری جریان معیشتی توسط جریان نفوذ در دستگا های تصمیم گیر و تصمیم ساز که بگذریم؛عدم توان آمریکا در یکپارچه سازی دنیا علیه ایران (که خود معنای واضحی از افول آمریکاست) خبر از آن دارد که پروژه جنگ اقتصادی نیز به انتهای کار خود نزدیک شده و به زودی شاهد عبور ایران از آن خواهیم بود و آمریکا از سر استیصال و عجز رجوع دوباره به پروژه ی آندلسی کردن ایران نموده است .شاید بخشی از علت های مراجعه دوباره به این طرح آماده بودن زیر ساخت سخت افزاری آن و تعهد  اجرا، توسط جریان نفوذ در دولت و مجلس باشد.

در نتیجه، دو نکته در این خصوص حائز اهمیت است.اول آنکه جریان داخلی وابسته به استکبار باید بداند که اکثریت جوانان این مرز و بوم اهل تدین و تعهد به دین و انسانیت بوده و مانند فلان مسئول فاسد ، وا داده در برابر شهوات نیستند. و دوم آنکه لازم است دستگاه های متولی فرهنگی اعم از دستگاه هایی که موظف به مبارزه انتظامی با فساد سازمان یافته اند و دستگاه هایی که متولی امور ایجابی فرهنگی هستند با هوشیاری  و دقت بالا ضمن  رصد اقدامات جبهه معارض ، وضعیت گیری مناسب در برابر این تهاجم دوباره اتخاذ نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>