سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب
در قسمت شانزدهم «هزار راه نرفته» بررسی می‌شود:

بالاخره ازدواج کنیم یا نه!

1000rah-16

قسمت شانزدهم برنامه «هزار راه نرفته» که با حضور مردمی و اجرای دکتر ناهید سادات‌شریفی همراه است به ماهیت و چگونگی ازدواج در ایران کنونی می‌پردازد.

به گزارش سوره سینما، چندی است «هزار راه نرفته» به صدا و سیما بازگشته است. آخرین قسمت فصل پنجم  این برنامه، در سال ۱۳۸۵ روی آنتن رفت و پس از غیبتی ۱۲ ساله، از اردیبهشت ماه سال جاری به جدول پخش شبکه دو سیما بازگشت.

موضوعاتی همچون انتخاب همسر، ازدواج، طلاق و فرزندپروری به عنوان محورهای اصلی فصل ششم برگزیده شده‌اند. با گذشت یک ماه از پخش نخستین قسمت از فصل ششم، قالب‌های متفاوت بررسی موضوعات خانوادگی در واکنش‌های کاربران شبکه‌های مجازی، نمودهای متفاوتی داشته است. آشنایی پیش از ازدواج، خانواده موفق، روایت‌های طلاق، دورهمی والد و نوجوان، نظرات کارشناسی و پنل‌های ویژه «هزار راه نرفته»، هر یک توانسته است توجه قشرهای متفاوتی از مخاطبان را به خود جلب نماید.

قسمت شانزدهم «هزار راه نرفته» از سیاق گردهمآیی است. این برنامه که با حضور مردمی و اجرای دکتر ناهید سادات شریفی همراه است به ماهیت و چگونگی ازدواج در ایران کنونی می‌پردازد. نخستین سؤال مطرح شده توسط دکتر شریفی، بسیار ساده و در عین حال بسیار پیچیده خواهد بود: ازدواج کنیم یا نه؟!

سؤالات بعدی بر روی چگونگی انتخاب همسر، تأثیر بسترهای اجتماعی و فرهنگی و دوستی‌های پیش از ازدواج تمرکز خواهد یافت. نکاتی که در میانه برنامه و به زبان دکتر لادن فتی مطرح می‌شود، رنگ دیگری به قسمت شانزدهم «هزار راه نرفته» می‌افزاید: هیچ نسخه یکسانی برای چگونگی به سرانجام رساندن یک ازدواج، وجود ندارد!

قسمت شانزدهم «هزار راه نرفته» ، شامگاه یکشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در شبکه دو سیما پخش خواهد شد. بازتکرار آن، روز سه‌شنبه و ساعت ۸:۴۵ خواهد بود. شایان ذکر است، قسمت‌های پیشین «هزار راه نرفته»، در آپارات بارگذاری و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>