سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب
بهمن اردلان صداگذار فیلم شد/

«دلتنگی‌های عاشقانه» همچنان در مراحل فنی

deltangihaye-asheghaneh

کارگردان فیلم سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه» از ادامه مراحل فنی این فیلم در روزهای آینده خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه» از ادامه  مراحل فنی این فیلم در روزهای آینده خبر داد.

تولید فیلم سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین از نیمه دوم سال ۹۱ شروع شد اما فیلم به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نرسید، رضا اعظمیان کارگردان این فیلم درباره وضعیت مراحل فنی فیلم به سوره سینما گفت: از آنجا که برای  بخش‌هایی از فیلم به نسخه‌های اورجینال فیلم‌های مستندی جنگ احتیاج داشتیم طی رایزنی و مذاکره این تصاویر را پیدا شده که با بهبود وضعیت جسمانی تهیه کننده فیلم آقای شرف الدین که از مدتی پیش دچار کسالتی شده بودند برای دریافت این تصاویر و شروع کار ویژیوال افکت و سی جی آی روی آنها اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به فاین کات در تدوین به این تصاویر و جایگزین کردن آنها احتیاج داریم. امیدواریم به زودی بتوانیم مراحل فنی این فیلم را تکمیل کنیم . صداگذاری «دلتنگی‌های عاشقانه» را قرار است بهمن اردلان انجام دهد و برای آهنگسازی آن صحبتهایی با پیمان یزدیان داشتیم . ساخت ویژیوال افکت و سی جی آی به عهده امید اسلامی خواهد بود.

 محمدرضا فروتن و میترا حجار دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه» هستند. فیلم داستان فرشته و منوچهر است که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌شان دستخوش تغییراتی می‌شود. رضا اعظمیان فیلم‌های سینمایی «ارابه مرگ»، «مرزی برای زندگی» و… را نیزکارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>