سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «نفس عمیق» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

nafase-amigh

فیلم سینمایی «نفس عمیق» ساخته‌ پرویز شهبازی با حضور کارگردان و عوامل در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «نفس عمیق» ساخته‌ پرویز شهبازی در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران پس از پانزده سال روی پرده می‌رود. این پانزدهمین برنامه از سری اکران‌های «فیلم بزرگ روی پرده‌ی بزرگ» است که چهارشنبه‌ی هر هفته به ‌همت فرهنگسرای ارسباران و سایت کافه سینما برگزار می‌شود.

برای اکران، نسخه‌ی باکیفیت ویژه‌‌ای از فیلم تهیه شده است. پرویز شهبازی نویسنده فیلمنامه و کارگردان، امیر سماواتی تهیه کننده، علی لقمانی مدیر فیلمبرداری، منصور شهبازی بازیگر، امیر قادری منتقد و کوروش جاهد کارشناس سینما، از جمله حاضران در گفتگوی پس از اکران فیلم خواهند بود.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. آنونس برنامه‌ی بعدی «فیلم بزرگ روی پرده‌ی بزرگ» هم در این مراسم به‌نمایش درخواهد آمد.بخش‌های دیده نشده‌ای از پشت صحنه‌ی فیلم، بخشی از این مراسم خواهد بود.

دوستان علاقه‌مند برای استفاده از این فرصت ویژه برای اکران فیلم، و تهیه‌ی بلیت حضور در جلسه و انتخاب بهترین صندلی، می‌توانند به‌سایت تیوال مراجعه کنند و یا به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>