سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۳۹۸ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

پخش برنامه «هزار راه نرفته» در زمان واقعی خود/ بازخوردهای مثبت بینندگان

hezar-rahe-narafte

به دلیل ساختار محتوایی «هزار راه نرفته»، تکرار این برنامه در ساعت ٢٣:٣٠ بازخوردهای بسیار مثبت و متعددی داشته است.

به گزارش سوره سینما، چند روزی است که تکرار برنامه «هزار راه نرفته» در ٢٣:٣٠ پخش می‌شود. به نقل از ناهید سادات‌شریفی- تهیه کننده، ساختار محتوایی «هزار راه نرفته» مخصوص همه اعضای خانواده بویژه پدران و مادران است. در دوره های پیشین هم برنامه در ساعات شب پخش می‌شد که در زمان خود یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون بود. در این دوره هم تمایل جناب آقای مهندس جعفری جلوه مدیر شبکه دو هم اختصاص تکرار پخش در ساعات پایانی شب بود ولی به دلیل شروع برنامه در ایام ماه مبارک رمضان و برنامه های ویژه ای که برای ساعات پایانی شب تدارک دیده شوده بود، انجام این کار به بعد از ماه مبارک موکول شد.

از تاریخ شنبه اول تیر بنا به اعلام مدیر محترم شبکه دو تکرار برنامه ٢٣:٣٠ بود که در این دو روز بازخوردهای بسیار مثبت و متعددی داشته است.


One thought on “پخش برنامه «هزار راه نرفته» در زمان واقعی خود/ بازخوردهای مثبت بینندگان”

  1. محمد دوستدار می‌گه:

    راجع به برنامه ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ اون دو نفر مثلا دکتری که نظریه صادر میکنن که اصلا نمیشه بخشید و پالس منفی میدن بهتره نظراتشون رو بازبینی کنن تازه داشت روابط مون با همسرم خوب میشد و میخواست ببخشد که بادیدن این برنامه که گفتن نمیشه بخشید خانمم گفت دیدی نمیشه بخشید و… کلا همه چی خراب شد بهتره این جور نظریات افراد سنجیده بشه بعد صحبت کنن و تروشات ذهنی شون رو به خورد مردم ندن اصل اینه که روابط افراد خوب بشه در یک شبکه ملی و الا همه میدونن که خیانت هیچ وقت از یاد نمیره این گونه مثلا دکتر گونه ها فقط چیزهایی که در کتاب ها خوندن رو بلغور میکنن والا تجربه ندارن با همین نظریات چرت وپرت این گونه افراد جامعه به این وضع دراومده بهتره علت هارو بررسی کنن نه بخشش افراد رو .این به خانواده بستگی داره نه به نظریه دو ژیگول که فقط نظریه پردازی میکنن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>