سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب
امیدواری به اکران عید فطر/

فرجی: سینماداران منتظر یک جرقه در اکران هستند

faraji

مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره تاکید کرد صنف سینماداران برای رونق گیشه هنوز منتظر یک جرقه در اکران هستند.

مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره تاکید کرد صنف سینماداران برای رونق گیشه هنوز منتظر یک جرقه در اکران هستند.

سوره سینما- فارس نوشت: غلامرضا فرجی درباره اینکه آیا با اکران عید فطر سینمای ایران جان تازه‌ای خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: به هر حال  صنف سینماداران برای رونق گیشه هنوز منتظر یک جرقه در اکران هستند و با ترکیب خوبی که اکران اول عید فطر دارد، می‌توان امیدوار بود این جرقه از عید فطر زده شود.ترکیب فیلم‌های عید فطر می‌تواند امیدوار کننده باشد و بعد از اکران موفق عید نوروز، اکران عید فطر با توجه به ترکیب فیلم‌های آن می‌تواند دومین اکران موفق و پرمخاطب سینماها در سال جاری باشد.

مدیر پخش حوزه هنری در خصوص دلیل رکود چند ماهه سینماها افزود: یکی از دلایل این رکود نبود فیلم خوب کمدی بود چرا که اگر نگاهمان به فیلم‌های کمدی باشد در سل ۹۲ به ان صورت فیلم شخصی در سینمای کمدی تولید نشد و حتی سال گذشته در جشنواره هم شاهد فیلم کمدی خاصی نبودیم، اما امیدوارم ترکیب فیلم‌های عید فطر باعث اقبال دوباره مخاطب از سینما شود.

فرجی تصریح کرد: به هر حال مخاطب همیشه به دنبال فیلم‌های خوب است و در جشنواره نیز همواره فیلم‌های خوب و مخاطب‌پسند توسط مخاطبین شناسایی می‌شوند و منتظر اکران آنها می‌مانند و ب توجه به فیلم‌هایی خوبی که در اکران اول عید فطر حضور دارند امیدوارم مخاطبین استقبال خوبی از این فیلم‌ها کنند.

وی درباره موفقیت اکران «هیچ‌کجا هیچکس» که پخش آن را سازمان سینمایی سوره برعهده دارد گفت: با توجه به ترکیب بازیگرانی که این فیلم به موفقیت در اکران بسیار امیدواریم.

فیلم سینمایی «دهلیز» در گروه آزادی، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در گروه سینمایی آفریقا، «جابه‌جا» در گروه عصر جدید، «فرزند چهارم» در گروه قدس و «هیچ کجا هیچ کس» در گروه استقلال قرار است از ابتدای هفته آینده و در قالب اکران اول عید فطر روی پرده بروند.