سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب
بازیگر مجموعه مناسبتی «بوی باران»/

مونا فرجاد: می‌دانستم سریال شب‌های قدر دیده می‌شود

mona-farjad

مونا فرجاد بازی در مجموعه‌های ویژه شب‌های قدر را فرصتی برای دیده شدن دانست.

مونا فرجاد بازی در مجموعه‌های ویژه شب‌های قدر را فرصتی برای دیده شدن دانست.

فرجاد که این روزها سریال «بوی باران» با بازی او در حال پخش است به سوره سینما گفت: قبلا تجربه بازی در تله فیلم مناسبتی را داشتم، اما اولین بار است که در یک سریال ویژه شب‌های قدر بازی می کنم. وقتی متوجه شدم این پروژه برای این زمان خاص است، برای پذیرش آن راغب شدم، چون می دانستم در این شب ها همه مردم در منزل هستند و این مجموعه دیده می‌شود. متنی که به دستم رسید به شدت برای من جذاب بود و هر ۶ قسمت را همان اول خواندم. نمی دانم تا چه حد موفق شده‌ایم با مخاطب ارتباط برقرار کنیم، اما از دیدگاه خودم کار شرافتمندانه ای تحویل داده ایم.

وی افزود: از نظر من فیلمنامه ای که جان داشته باشد از یک ساختار صحیح بهره برده باشد، برای هر بازیگری پذیرفتنی است. «بوی باران» افتتاحیه و اختتامیه صحیحی داشت و کاراکترها همه روایتگر یک داستان مشخص بودند. اوج و فرود همه آنان مشخص بود و من موقع خواندن متن حتی قادر بودم از نظر اجرایی برای خودم تصویرسازی داشته باشم. در همین یکی دو قسمت پخش شده بازخوردهای به نسبت خوب و بدی را شاهد بوده ام، اما فکر می کنم برای قضاوت صحیحی باید تا پایان آن را دنبال کرد.

مونا فرجاد همچنین یادآور شد: دو تله فیلم پخش نشده دارم. یکی به کارگردانی مسعود نوابی و دیگری پروژه ای که نه اسم آن یادم می آید و نه دوست دارم نامی از تهیه کننده اش ببرم، چون ایشان دستمزد همه عوامل را پرداخت کرده به جز من. امیدوارم ایشان غیر از سعه صدری که از من توقع دارند، در جریان مشکلات زندگی من مثل هر فرد دیگری باشند.

سریال «بوی باران» به کارگردانی حسین تبریزی در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ژانر دفاع مقدس و جنگ تولید شده است. این مجموعه تلویزیونی درباره جانبازی است که ۲۷ سال پیش حافظه اش را از دست داده و در یک آسایشگاه بستری است. او دچار سکته قلبی می‌شود و به بیمارستانی که مهیا جاوید رزیدنت آن است منتقل می‌شود و این شروع ماجراست.

کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، نیلوفر شهیدی، مونا فرجاد، لاله صبوری، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، قاسم زارع و پژمان بازغی بازیگران اصلی این سریال هستند .