سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش‌های شادی آور ایرانی در «شب تئاتر»/ شب‌نشینی شبکه چهار با جواد انصافی

shabe theatre 12mordad

سومین قسمت از دور جدید «شب تئاتر» شنبه ۱۲ مردادماه با محوریت نمایش‌های شادی آور ایرانی با حضور جواد انصافی پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در برنامه این هفته جواد انصافی بازیگر مشهور نمایش های شادی آور و مهدی صفاری نژاد پژوهشگر این عرصه حضور خواهند داشت.

همچنین با شاهین علایی نژاد (بازیگر)، علی جعفری کارشناس و علی اصغر راسخ راد مدیرکانون نمایش های سنتی به صورت تلفنی گفتگوی می شود.

در بخش دیگری از این مجله شبانه، خبرهای هفته حوزه تئاتر در میز خبر باحضور خبرنگاران برنامه مصطفی محمودی،عطیه آقا بابایی و عرفان پهلوانی مرور می شود.

بیان اخبار فعالیت های تئاتری استان های مختلف، بررسی فراخوان جشنواره ها و رویدادهای علمی پژوهشی در حوزه تئاتر از دیگر بخش های این برنامه است.

«شب تئاتر» از مجموعه «شب های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که شنبه ها ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن می رود. تهیه کنندگی این برنامه را امین اشرفی برعهده دارد و سردبیری و اجرای آن را منوچهر اکبرلو عهده دار است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>