سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
مهام در آستانه تولید دو سریال طنز و ملودرام/

فضا فراهم باشد عطاران و مدیری برمی‌گردند/ مجموعه‌های رمضانی مشکل قصه دارند

mehran-maham

یک تهیه‌کننده با سابقه تلویزیون تأکید کرد هنرمندانی مثل رضا عطاران که تجربه ساخت سریال‌های ماه رمضان را دارند باید به تلویزیون برگردند.

یک تهیه‌کننده با سابقه تلویزیون تأکید کرد هنرمندانی مثل رضا عطاران که تجربه ساخت سریال‌های ماه رمضان را دارند باید به تلویزیون برگردند.

مهران مهام درباره تولیدات تلویزیون در سالهای اخیر و مجموعه‌های ماه رمضان امسال به سوره سینما گفت: با رکودی که در تلویزیون ایجاد شده و مشکلات مالی پیش آمده ورود سرمایه‌گذارها به تلویزیون زیاد شده است.

وی افزود: ما مخالف ورود افراد جدید به عرصه تولید نیستیم. به کسانی نقد داریم که یک شبه از یک شغل دیگر وارد حرفه تهیه‌کنندگی می‌شوند. نمی‌توان مشکلات تلویزیون را انکار کرد. به هر حال تلویزیون در وضعیت مالی بدی به سر می‌برد. از طرفی به هنرمندان بدهکار است و از طرف دیگر باید تولید داشته باشد بنابراین از سرمایه‌گذارها استقبال می‌کند.

تهیه‌کننده «خانه به دوش» گفت: اما می‌توان فضا را برای بازگشت هنرمندانی مثل رضا عطاران و مهران مدیری بازکرد. این عزیزان قابل برگشت هستند. باید از آنها دعوت کرد و احترامی که لایقش هستند به آنها گذاشته شود.

تهیه‌کننده «بزنگاه» گفت: این دوستان ممنوع‌الکار نیستند. درست است که هر چه هنرمند بزرگتر شود با شرایط ویژه‌تری کار می‌کند ولی فراهم کردن این شرایط برای تلویزیون سخت نیست. مثلا در جشنی که صدا و سیما برای مجموعه‌های طنز برگزار کرد این دوستان حضور نداشتند. چنین حرکاتی هنرمند را بیشتر دور می‌کند. باید به کارگردانان خوب دست محبت دراز کرد.

وی درباره مجموعه‌های ماه رمضانی امسال گفت: این سریال‌ها به هر حال بیننده خود را دارد اما به نظر می‌رسد در قصه تا حدودی دچار مشکل هستند. نبود سفره‌های افطار و سحری در سریال‌های ماه رمضان یک ضعف است البته الزام ندارد ولی بهتر است که باشد چون به حال و هوای ماه رمضان نزدیک است و مخاطب ارتباط بیشتری برقرار می‌کند. ما در «متهم گریخت» و «خانه به دوش»سفره‌های افطار و سحری داشتیم که اتفاقا به جذب مخطب بیشتر کمک کرد.

مهام گفت: نکته دیگر اینکه این سریال‌ها قرار نبوده برای ماه رمضان ساخته شود ولی ضرب‌العجلی برای این ماه در نظر گرفته شده‌اند.

این تهیه‌کننده درباره کارهای جدید خود توضیح داد: دو طرح مجموعه ملودرام و طنز در آخرین مراحل تصویب شدن در تلویزیون در دست دارم. امیدوارم مدیران تلویزیون برای تولید این دو مجموعه لبیک بگویند. دلم برای کارکردن در تلویزیون تنگ شده و امیدوارم این دو سریال را امسال بسازم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>