سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

قسمت بیست و پنجم سریال «نهنگ آبی» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد

Nahange-Abi-25

قسمت بیست و پنجم سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی با نام «کلیدهای خونین» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش سوره سینما، «تحقیر»، عنوانِ قسمت بیست و پنجم‌سریال «نهنگ آبی» است که امروز، سه‌ شنبه ۲۲ مرداد ماه، در شبکه نمایش خانگی و «فیلیمو» منتشر شده است. کارگردانی این سریال را فریدون جیرانی، و تهیه‌کنندگی آن را سعید ملکان به عهده دارد.

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ویشکا‌ آسایش، مصطفی زمانی، حمید رضا آذرنگ، ماهور الوند، حسین یاری، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، مجید مظفری، پریوش نظریه، دیبا زاهدی، فرهاد آئیش والهام کردا بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

«نهنگ آبی» به عنوان یک سریال شبکه نمایش خانگی سه شنبه هر هفته در سوپرمارکت‌ها و مراکز پخش محصولات فرهنگی در دسترس است. این سریال نظر مثبت مخاطبانش را جلب کرده و از نگاه منتقدان نیز روایت مدرن و چالش برانگیزی دارد.

«فیلیمو» تنها سرویس وی او دی پخش‌کننده این سریال است که علاوه ‌بر نسخه عمومی، نسخه ویژه ناشنوایان را نیز هر هفته همزمان با توزیعِ سریال، از طریق سایت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

Nahange Abi 25 Cover


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>