سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۲:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

پایان ۳۰ درصد از فیلمبرداری «پیشی میشی»/ حضور جواد رضویان در پشت صحنه

pishi-mishi-razavian

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پیشی میشی» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی احمد احمدی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاوررسانه‌ای، فیلمبرداری فیلم سینمایی «پیشی میشی» حدود یک ماه پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

هم اکنون فیلمبرداری این فیلم در جاجرود به اتمام رسیده و گروه سازنده در شهرک غرب  در حال ضبط سکانسهای باقی مانده فیلم هستند و۳۰درصد از فیلمبرداری تاکنون انجام شده است.

روز گذشته صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینمای ایران بعد از سالها جلوی دوربین امیرمعقولی رفت.

جواد رضویان نیز که پیش از این با احمد احمدی در فیلم پرفروش «لازانیا» همکاری کرده بود روز گذشته در پشت صحنه این فیلم حضور پیدا کرد و بخشهای از فیلم «پیشی میشی» بصورت نمادین با حضور وی فیلمبرداری شد.

جواد رضویان هم اکنون فیلم سینمایی «زهرمار» را در حال اکران دارد و به فروش خوبی دست پیدا کرده است.

«پیشی میشی» با بازی رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، محمد شیری و با حضور نفیسه روشن، یوسف صیادی، صدیقه کیانفر،عباس محبوب و بازیگران نوجوانطاها و ماهان عابدی ساخته می‌شود.

«پیشی میشی» یک کمدی خانوادگی پربازیگر است و با توجه به فیلم های قبلی احمداحمدی تهیه کننده «ردکارپت» (رضا عطاران) و «لازانیا» (حسین قناعت) پیش بینی می‌شود از فیلم های کمدی موفق امسال باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>