سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
با حکم محمدرضا شفاه؛

محمدجواد موحد قائم مقام «باشگاه فیلم سوره» شد

javad-movahed

محمدجواد موحد، طی حکمی از سوی محمدرضا شفاه به عنوان قائم مقام «باشگاه فیلم سوره» حوزه هنری منصوب شد.

به گزارش سوره سینما، در آستانه شروع ششمین سال فعالیت باشگاه فیلم سوره، محمدجواد موحد، طی حکمی از سوی محمدرضا شفاه مدیرعامل «باشگاه فیلم سوره» به عنوان قائم مقام این موسسه سینمایی منصوب شد.

موحد که سابقه هفت سال فعالیت در عرصه تولید آثار مختلف مستند و داستانی را پشت سر گذاشته است، از سال ۱۳۹۳ در باشگاه فیلم سوره مشغول به فعالیت بوده و پیش از این مدیریت تولیدات «باشگاه فیلم سوره» را عهده‌دار بوده است. همچنین وی به عنوان آخرین فعالیت، جانشینی تهیه و مدیریت تولید فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» را در کارنامه دارد.

در متن حکم انتصاب وی آمده است:

«جناب آقای موحد

نظر به گذشت پنج سال از تأسیس موسسه سینمایی باشگاه فیلم سوره، که توأم با موفقیت‌های امیدبخش در زمینه حمایت و توانمندسازی جوانان فیلمساز کشور بوده است و با توجه به گسترده شدن حوزه‌های فعالیت این موسسه که توجه مضاعف به اداره فرایندهای آن را ضروری نشان می‌دهد، شما را که علاوه بر تعهد و تدبیر، از ماهیت فعالیت‌های تربیتی و حرفه‌ای این مجموعه شناخت کافی دارید و اهمیت و پیچیدگی همکاری با سرمایه‌های انسانی و فعالیت‌های تشکیلاتی و گروهی را می‌شناسید به سمت «قائم مقام» این موسسه سینمایی منصوب می‌نمایم.

امید است با توکل بر خداوند متعال و با بکارگیری انگیزه والا، همت عالی و حلم و بردباری که از لوازم مهم فعالیت گروهی می‌باشند، موجبات رشد باشگاه فیلم سوره در مسیر رسیدن به اهداف و ماموریت‌های مهم تأسیسی‌اش را فراهم آورید. برایتان در این مسیر آرزوی توفیق الهی دارم.

محمدرضا شفاه
مدیر عامل باشگاه فیلم سوره»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>