سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش مستند «زندگی قشنگ نو» در شبکه مستند/ پشت پرده ارتباط هالیوود و سازمان سیا در «به اضافه مستند»

be-ezafe-mostanad

مستند «زندگی قشنگ نو» به کارگردانی وحید پناهلو در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما، سی و هشتمین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «زندگی قشنگ نو» به کارگردانی فرشاد اکتسابی از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، محمد تقی فهیم، منتقد سینما و وحید پناهلو کارگردان مستند زندگی قشنگ نو مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی پشت پرده صنعت سینما در آمریکا، هالیوود و ناگفته‌هایی از رسانه‌های ایالات متحده می‌پردازند. علاوه بر این، محمد تقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «زندگی قشنگ نو»، روایتی از پشت پرده حضور سازمان جاسوسی سیا در صنعت سینما و رسانه‌ آمریکا است و به ارتباط و تعامل هالیوود با آژانس اطلاعاتی آمریکا از زمان شکل‌گیری صنعت سینما در این کشور، قبل و بعد از تاسیس دفتر سرگرمی سازمان سیا می‌پردازد. این فیلم روایتی ناگفته از یکی از پیچیده‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی دنیا و ارتباط آن با سینما در آمریکا است.

این مستند ۴۰ دقیقه‌ای که به کارگردانی وحید پناهلو و در خانه تولیدات جوان صدا و سیما تهیه شده است، برای اولین بار از صدا و سیما و برنامه تلویزیونی به اضافه مستند پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۹ و جمعه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>