سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۸ در ۴:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «سرزمین آبی» در نیمه راه تدوین

sarzamin-abi

تدوین فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی علی فخر موسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق به نیمه رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه،  فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی علی فخر موسوی و تهیه‌کنندگی سید رضا محقق توسط توسط احمد ودیعی و در کشور جمهوری چک در حال تدوین است و  پس از به اتمام رسیدن تدوین، صداگذاری این فیلم در ایران توسط بهروز شهامت، اتالوناژ و اصلاح رنگ توسط دیمیتری ویشنیاک در اکراین و ساخت موسیقی آن توسط رمان کروتین و در کشور ایتالیا انجام می‌شود.

این فیلم که فیلمبرداری آن در شهر سوادکوه استان مازندران انجام شده و تولید مشترک سینمای ایران و جمهوری  چک است، با همکاری کمپانی‌هایی از کشورهای اکراین و ایتالیا به صورت کامل در بخش خصوصی ساخته شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکران عمومی خود را از  اروپا و آمریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دکتر آرش پیرو، پس از مشکلاتی، تهران را به مقصد روستایی مرزی ترک می‌کند. دکتر در روستا به کشف پازل‌هایی از گذشته می‌پردازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>