سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب
مرجانه گلچین:

دلم برای نقش جدی تنگ شده/ پیشنهاد میرباقری غافلگیرم کرد

marjaneh-golchin

بازیگر مجموعه «شاه‌گوش» همکاری با داوود میرباقری را یکی از آرزوهای حرفه‌ای خود دانست.

بازیگر مجموعه «شاه‌گوش» همکاری با داوود میرباقری را یکی از آرزوهای حرفه‌ای خود دانست.

مرجانه گلچین درباره حضورش در مجموعه طنز «شاه گوش» به کارگردانی داوود میرباقری گفت: این اولین همکاری من با داوود میرباقری است و از این بابت خیلی خوشحالم. تقریبا هر بازیگری آرزو دارد با این کارگردان همکاری داشته باشد امیدوارم این اتفاق برای همه بازیگران بیفتد و میرباقری را همیشه در عرصه کارگردانی ببینیم.

بازیگر «خوش‌نشین‌ها» افزود: «شاه گوش» یک تیم حرفه‌ای دارد و من در کنار آنها بسیار لذت می‌برم. فضای کار اساسا طنز است. پیشنهاد بازی در سریالی به کارگردانی میرباقری واقعا غافلگیرم کرد. این مجموعه قرار است در ۲۶ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.

گلچین درباره تمرکزش بر کار طنز گفت: دلم خیلی برای کار جدی تنگ شده و تقریبا می‌توانم بگویم پیشنهاد بازی در نقش جدی ندارم یا خیلی کم دارم. در ایران معمولا بازیگر نمی‌تواند به تمام ایده‌آلهایش برسد چون همیشه انتخاب می‌شود و خودش حق انتخاب ندارد. از وقتی بازی در این مدل طنز را شروع کرده‌ام بازخوردهای خوبی داشته‌ام و فعلا به این مسیر ادامه می‌دهم.

مرجانه گلچین یکی از پرکارترین بازیگران سینما در دهه ۶۰، در سال‌های اخیر حضوری پررنگ در تلویزیون داشته است. وی در مجموعه‌های تلویزیونی «بزنگاه»، «دزد و پلیس»، «شمس العماره» و … بازی کرده است.