سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مهر ۱۳۹۸ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمد احسانی از پشت صحنه مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» بازدید کرد

dast-farmoon

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» نخستین مسابقه بزرگ تلویزیونی بازدید کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مسابقه تلویزیونی «دست فرمون»؛ محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید، سیدجواد مبینی پور مدیر اطلاعات و برنامه ریزی، امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی و مهدی توکلی زاده مدیر تامین برنامه در پشت صحنه برنامه «دست فرمون» حضور یافت و در جریان مراحل ساخت برنامه و دکور قرار گرفت.

مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» برای ایجاد رقابت مهیج میان علاقمندان به رانندگی است که اجرای آن را کامبیز دیرباز برعهده دارد.

در بازدید مدیر شبکه نسیم از مراحل اجرا و نصب دکور در پیست در نظر گرفته شده برای این مسابقه تلویزیونی، محمود محمودی تهیه کننده این برنامه توضیحات خود را درباره انجام مراحل پیش تولید آن به احسانی و مدیران این شبکه بیان کرد و احسانی بر اهمیت و لزوم وجود چنین برنامه‌هایی در جدول پخش شبکه نسیم تاکید کرد.

«دست فرمون» نخستین مسابقه بزرگ تلویزیونی، پاییز و زمستان از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه هیچ محدودیتی برای علاقه مندان به رانندگی ندارد و با هر خودرویی می توانند در این برنامه شرکت کنند؛ تنها شرط حضور در برنامه داشتن گواهینامه است.

آرش راهبر سرپرست تیم نویسندگان، بهنام صفاریان طراح و کارشناس، پیمان قانع مدیر هنری، محمود محمودی تهیه کننده و کامبیز دیرباز مجری، عوامل این مسابقه بزرگ تلویزیونی هستند.

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت برنامه «دست فرمون» به آدرس dastfarmoon.ir برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>