سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

اختتامیه جشنواره «فردا» در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود

Farda-Ekhtetam

اختتامیه جشنواره «فردا» با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی پنجمین جشنواره فیلم‌ و عکس فناوری و صنعتی، اختتامیه این جشنواره با اجرای نیما کرمی، دوشنبه ۱۵ مهر با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۱۶ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و عضو شورای انقلاب فرهنگی و همچنین جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در کنار جمعی از مدیران سینمایی و صنعتی، از دیگر مهمانان آیین اختتامیه پنجمین جشنواره «فردا» خواهند بود.

پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) به دبیری بهزاد رشیدی از ۱۲ مهر آغاز شد و امروز نیز در خانه هنرمندان میزبان علاقه‌مندان به فیلم و عکس فناوری و صنعتی خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>