سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۴۴ ق.ظ چاپ مطلب
لیلا بلوکات:

تا آغاز تولیدات جدی سینما سرگرم تئاتر و رادیو هستم

]

لیلا بلوکات این روزها با سه فیلم سینمایی آماده نمایش سرگرم بازی در تئاتر و نمایش رادیویی است.

لیلا بلوکات این روزها با سه فیلم سینمایی آماده نمایش سرگرم بازی در تئاتر و نمایش رادیویی است.

بلوکات به سوره سینما گفت: فیلم‌های سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده، «جیب بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی، «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری را آماده نمایش دارم. البته در «آینه شمعدون» هم بازی کردم که وضعیتش هنوز نامشخص است.

بازیگر «یوسف پیامبر» گفت: سال ۹۱ سال پرکاری را در سینما داشتم اما ازابتدای امسال بیشتر درگیر تئاتر و رادیو شدم، به خاطر شرایط و تغییر مدیریت‌ها هنوز تولیدات سینما آغاز نشده است. باید ببینیم در ادامه سال چه فیلم‌هایی تولید خواهند شد. قطعا منتظر پیشنهاد خوب هستم.

بلوکات گفت: فعالیت در تئاتر با مشکلات مالی همراه است، اما حضور در تئاتر همیشه لذت‌بخش است. در نمایش «روز سیاوش» به کارگردانی ایوب آقاخانی بازی کردم که دو ماه در تماشاخانه سنگلج اجرا داشتیم. سال گذشته هم دو در نمایش در جشنواره تئاتر فجر بازی کردم که یکی از آنها اجرای عموم شد و دیگری در ماه‌های آتی اجرا خواهد شد.

وی افزود: به تازگی پیشنهاد بازی در نمایش «سقوط از ارتفاع پست» به کارگردانی کامبیز اسدی را پذیرفته‌ام. در این نمایش با شهرام عبدلی، انوشیروان ارجمند، رضا اخلاقی و … همبازی هستم. قرار است در سریال جدید محمدحسین لطیفی به نام «تکیه» بازی کنم. این سریال برای ایام محرم ساخته و پخش خواهد شد.

لیلا بلوکات در فیلم‌های سینمایی «آقا یوسف»، «اخراجی‌ها» و مجموعه «جراحت» بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>