سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

پخش «چهارصد روز» و «ناخواسته» برای اولین بار از شبکه چهار سیما

nakhaste-400days

شبکه چهار سیما برای دو روز پایان هفته فیلم‌های سینمایی «چهارصد روز» و «ناخواسته» را برای اولین بار روی آنتن می‌برد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، فیلم سینمایی «چهارصد روز» به کارگردانی مت آسترمن روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در داستان فیلم آمده است: چهار فضا نورد جوان برای یک دوره آزمایشی به یک مکان شبیه سازی شده در زیر زمان وارد می شوند که قرار است زندگی در شرایط دشوار در فضا را تجربه کنند. آنها بعد از گذشت چند ماه متوجه می شوند که گویا در این محفظه تنها رها شده اند چون ارتباط با مرکز هم قطع شده است.  روزها می گذرد اما هیچ خبری نیست آنها بیش از یک سال است که تنها رها شده اند و بین خود به شدت دچار تنش و درگیری شده اند. ناگهان متوجه می شوند مردی از راه کانال وارد سفینه شده و به دنبال غذا می گردد. آنها نیز تصمیم می گیرند از محفظه خارج شوند…

این فیلم در ژانر علمی و تخیلی محصول ۲۰۱۵ آمریکا است و در آن دین کوک، کیتی لاتز، برندان روث و بن فلدمن ایفای نقش کرده اند .

فیلم سینمایی «ناخواسته» به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده ۲۶ مهرماه ساعت ۲۰:۴۵ برای اولین بار از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

«ناخواسته» اولین فیلم برزو نیک‌نژاد در مقام کارگردان است که در ژانر اجتماعی ساخته شده و در بخش مسابقه فیلم‌های اول سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. این فیلم در جشنواره سی و دوم فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ کارگردانی بخش نگاه نو شد.

مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، ستاره اسکندری، محمدمهدی فقیه منفرد، فرهاد قائمیان، الناز حبیبی و محمد سیدزاده بازیگران فیلم «ناخواسته» هستند.

در خلاصه داستان فیلم «ناخواسته» آمده است: طلبه جوانی از قم به سمت نائین حرکت می‌کند و برای خرج سفر و تنها نماندن چند مسافر نیز سوار می‌کند. مسافرانی که هرکدام قصه‌ای دارند و طلبه جوان هم ناخواسته درگیر قصه‌هایشان می‌شود…

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر هفته در روز های پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۴۵ یک اثر سینمایی را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>