سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب
توسط حوزه هنری/

آثار برگزیده جشنواره موسیقی مقاومت آلبوم می‌شوند

arjmand

آثار برگزیده در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در قالب آلبوم صوتی و تصویری توسط حوزه هنری منتشر می‌شود.

آثار برگزیده در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت پس از برگزاری در قالب آلبوم صوتی و تصویری توسط حوزه هنری منتشر می‌شود.

سوره سینما- پیروز ارجمند مدیرکل مرکز موسیقی حوزه هنری به ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت گفت: با توجه به اینکه امسال برای نخستین بار است که جشنواره موسیقی مقاومت در تهران برگزار می‌شود، حوزه هنری وظیفه سنگینی در این زمینه دارد و در همین راستا به دنبال ایجاد انگیزه در گروه‌های شرکت‌کننده در عرصه موسیقی مقاومت هستیم تا با انتخاب برترین‌ها، به انتشار آثار آنها در بازار موسیقی و فروش آنها اقدام کنیم.

وی افزود: برای این منظور استودیو «پژواک» حوزه هنری را در اختیار برگزیدگان جشنواره و آثار ارزشمندشان قرار می دهیم تا به ضبط آثار خود بپردازند. این آثار در قالب دو آلبوم صوتی و تصویری منتشر خواهند شد. آثار منتخب طی مراسمی جداگانه  در حضور بزرگان موسیقی ایران و با حضور عوامل اجرایی آن رونمایی خواهد شد و پس از آن برای فروش روانه بازار موسیقی می شوند تا مخاطبان اصلی خود را بشناسند.

عضو شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در ادامه گفت: حوزه هنری در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت امسال ضمن انتشار آثار ارزشی و منتخب، بخش پژوهش موسیقی مقاومت را نیز برعهده دارد و در این راستا نیز در بخش جنبی جشنواره، در سالن‌های مجموعه برج میلاد، همزمان با برگزاری اجراهای پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، جلسات نقد و بررسی با حضور و سخنرانی کارشناسان و منتقدان موسیقی برگزار می شود که هنوز از این دوستان دعوت رسمی به عمل نیامده است.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره موسیقی مقاومت به آدرس defencemusic.ir مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>