سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۳۹۸ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«مردی بدون سایه» در لندن مورد استقبال قرار گرفت

mardi-bedoone-sayeh

فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» در دهمین جشنواره فیلم های ایرانی لندن که هفته گذشته در این شهر برگزار شد به نمایش در آمد.

به گزارش سوره سینما، نمایش عمومی فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» با وجود گذشت بیش از ۵ هفته از آغاز اکران همچنان در بسیاری از شهرها مخاطبان را به سالن می کشاند.

«مردی بدون سایه» که از ابتدای اکران خود تبلیغات شهری و تلویزیونی محدودی داشته است موفق شده پس از گذشتن از فروش ۱.۵ میلیاردی رفته رفته به ۲ میلیاردی شدن فروش نزدیک شود.

همزمان با اقبال عمومی در داخل کشور، این ملودرام اجتماعی در انگلستان نیز حضور داشته و در دهمین جشنواره فیلم های ایرانی لندن که هفته گذشته در این شهر برگزار شد به نمایش در آمد.

ساخته جدید علیرضا رئیسیان تنها فیلم این جشنواره بود که در دو نوبت روی پرده رفت و در هر دو سانس نمایش خود نیز با سالن پر و استقبال مخاطبان مواجه شد. علی قاسمی مسئولیت ارتباطات و پخش بین المللی این فیلم را بر عهده دارد.

لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، نسیم ادبی و به آفرید غفاریان بازیگران «مردی بدون سایه» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>