سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب
بازیگر سینما میزبان مخاطبان شبکه آموزش/

برزو ارجمند رادیو هفت ویژه عید فطر را اجرا می‌کند

borozoo-arjmand

برزو ارجمند شب عید سعید فطر مجری برنامه پرمخاطب «رادیو هفت» می‌شود.

برزو ارجمند شب عید سعید فطر مجری برنامه پرمخاطب «رادیو هفت» می‌شود.

منصور ضابطیان کارگردان و یکی از تهیه‌کنندگان برنامه «رادیو هفت» به سوره سینما گفت: اجرای این ویژه برنامه را به برزو ارجمند سپردیم که می دانیم برای مردم محبوبیت دارد. خود من ممکن است تنها چند دقیقه برای صحبت در مورد ترانه های انتخابی مردم روی آنتن حاضر شوم.

وی افزود: قرار است در این برنامه مجموعه ای از مناجات هایی که در مدت این یک ماه پخش شد، به شیوه ای جدید و توسط خوانندگان کشور اجرا شود. همچنین قصه های امیرعلی را نیز در برنامه خواهیم داشت. گوهر خیراندیش نیز برای ما اشعار محلی می خواند. نیلوفر تهرانی فر، رضا فیاضی، امیرعلی نبویان و شرمین نادری از نویسنده‌های برنامه هستند و سعی شده در این برنامه متن را هر چه بیشتر به فضاهای معنوی نزدیک کنند.

برنامه «رادیو هفت» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه آموزش روی آنتن می رود. برزو ارجمند بازی در فیلم‌های سینمایی «روز سوم»، «طهران، تهران»، «پل چوبی»، «محیا» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>