سوره سینما

پايگاه خبری تحلیلی سینمای ایران

logotext
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

مریم نقیبی مدرس کارگاه بازاریابی جشنواره فیلم کوتاه تهران

Maryam-Naghibi

چهار نشست تخصصی آموزشی در حوزه «بازاریابی فیلم» در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، در روزهای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست‌های تخصصی متنوعی تحت عنوان «۳۶-۲۰» برگزار می‌شود که یکی از روزهای آن به نشست‌هایی با موضوع «بازاریابی فیلم» و با حضور محمد اطبایی به عنوان دبیرعلمی این روز، اختصاص دارد.

برپایه این خبر؛ مریم نقیبی مدیر بین الملل و بازرگانی سازمان سینمایی حوزه هنری به عنوان مدرس در این کارگاه حضور دارد.

طبق برنامه اولین نشست با عنوان «عرضه و پخش بین‌المللی» با حضور محمد اطبایی، نشست دوم با عنوان «فیلم‌ساز، پخش‌کننده، راه‌حل یا خطای استراتژیک» با حضور آرمان فیاض، محمد بخشی، طوفان نهان‌قدرتی و محمد اطبایی، نشست سوم با عنوان «عرضه و پخش بین‌المللی حرفه‌ای فیلم» با حضور مریم نقیبی، علی قاسمی، امیر تقدیری و محمد اطبایی و آخرین نشست نیز با عنوان «جشنواره‌ها، کعبه آمال یا پنجره ورود به بازارهای جهانی» با حضور محمد اطبایی و مهرداد اسکویی برگزار می‌شود.

نشست‌های تخصصی با عنوان «۳۶-۲۰» در ایام برگزاری این دوره از جشنواره از ساعت ۱۵ تا ۲۲:۳۰ در حوزه‌های مختلف فیلم‌سازی برگزار می‌شود و هر روز یک دبیرعلمی مجزا دارد. بر این اساس دبیران علمی با توجه به موضوع انتخابی هر روز، نشست‌هایی را با حضور اساتید سرشناس آن حوزه طراحی و برگزار می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>