سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۸ در ۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

سینما بهمن شهرکرد پردیسی پنج سالنه با فضای روباز و سالن اختصاصی کودک می‌شود

mehdi-hasanzadeh

مهدی حسن‌زاده سامانی معتقد است سینما بهمن شهرکرد پس از تبدیل به ۵ سالن و ۴ پرده نمایش می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف سینمایی مخاطبان و تولیدات سینمایی ایران باشد.

به گزارش سوره سینما ، مهدی حسن‌زاده سامانی مدیر امور سینمایی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد : سینما بهمن شهرکرد که از سال ۱۳۵۰ به صورت تک سالنی فعالیت خود را آغاز کرد و دارای یک سالن با ظرفیت ۴۸۰ نفر است پس از تبدیل به ۵ سالن و ۴ پرده نمایش می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف سینمایی مخاطبان و تولیدات سینمایی ایران باشد.

وی تشریح کرد : در راستای طرح های عمران و توسعه بهمن سبز بزودی سینما بهمن شهرکرد تبدیل به ۴سالن سینما با ۴پرده نمایش و همچنین یک سالن روباز می شود .

وی افزود : این سالن روباز چهارفصل هم کارکرد سالن انتظار را دارد و هم برای کافی شاپ و فود کورت و فضاهایی مشابه پیش بینی شده است .

حسن زاده توضیح داد: در حال حاضر با اینکه نمیخواهیم سینما را تعطیل کنیم و همچنان در حال بهره برداری و بلیت فروشی هستیم اما تبدیل سینما به پردیس را از گودبرداری زمین پشتی شروع کردیم و تا روزی که بتوانیم سینما را باز نگه می داریم .

وی معتقد است : اگر بهمن سبز بانی این حرکت خیر نمیشد و این اتفاق بزرگ را رقم نمیزد هیچ وقت در استان ما چنین مرکز فرهنگی و هنری وجود نداشت و در آینده هم ایجاد نمی شد .

مدیر امور سینمایی چهارمحال و بختیاری همچنین توضیح داد: در شهرکرد ما فقط یک تک سالم برای ارشاد داریم و یک فرهنگسرا که علیرغم بهترین بودن موقعیت جغرافیایی آن سالن ها ، ما با همین تک سالن فروشی حدود ۲۰برابر داریم و حتی روزهای سه شنبه اگر فیلم طنز خوب داشته باشیم با ۱۰۰درصد ظرفیت صندلی ها اکران داریم .

وی ادامه داد : با تغییرات پیش رو ما مطعنیم که می توانیم در کل استان سرآمد فروش و پیوند مردم فرهنگ دوست این استان با سینما باشیم .

حسن زاده در پایان در باره سالن اختصاصی کودک توضیح داد و گفت : طبق سیاست های بهمن سبز حوزه هنری تقریبا برای همه پردیس های چند سالنه در استان ها سالن مخصوص کودک در نظر گرفته شده و در این استان هم تدارک هایی برای برنامه های جنبی مانند استفاده از سالن در ساعات خالی به عنوان آمفی تئاتر و سالن کنسرت و غیره پیش بینی شده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>