سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب
پایان فیلمبرداری تا دو روز آینده/

لعیلا زنگنه به «سربازها ایستاده می‌میرند» پیوست

laya-zangeneh

کارگردان فیلم سینمایی «سربازها ایستاده می‌میرند» از ادامه فیلمبرداری این فیلم در شهرک دفاع مقدس خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «سربازها ایستاده می‌میرند» از ادامه فیلمبرداری این فیلم در شهرک دفاع مقدس خبر داد.

 شهرام مسلخی کارگردان فیلم سینمایی «سربازها ایستاده می‌میرند» به تهیه کنندگی یوسف صمدزاده  درباره وضعیت کنونی تولید این فیلم به سوره سینما گفت: با توجه به داستان این فیلم  بخش های از آن را در کردستان عراق فیلمبرداری کردیم که  در این منطقه ۲۰ حدود روز به طول انجامید. با پایان یافتن سکانس‌های کردستان، به تازگی به فیلمبرداری بخش‌های تهران را آغاز کردیم و هم اکنون در شهرک دفاع مقدس کار را دنبال میکنیم. طبق برنامه ریزی انجام شده طی دو روز آینده  فیلمبرداری فیلم به اتمام خواهد رسید.

 وی ادامه داد: به تازگی  خانم لعیلا زنگنه  به لیست بازیگران اضافه شدند و مقابل دوربین رفتند. تدوینگر فیلم هنوز مشخص نشده اما به زودی با قطعی شدن فیلم وارد مرحله تدوین میشود. سعی می‌کنیم «سربازها ایستاده میمیرند» را برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. تا کنون از نتیجه تولید راضی هستم و امیدوارم خروجی نهایی بتواند با مخاطبان نیز ارتباط برقرار کند.

  سروش صحت و پوریا پورسرخ و تعدادی از بازیگران کُرد  از جمله بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: رضا با بازی سروش صحت، رزمنده دوران جنگ تحمیلی است که اکنون به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است، او یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است، در این گزارش همرزم کرد و ناجی او در دوران جنگ را می بیند که بر علیه صدام می جنگد. رضا برای دیدار همرزمش با او عازم کردستان عراق می شود.

 این اولین تجربه سینمایی کارگردان است که محمدرضا سکوت مدیریت فیلمبرداری آن را برعهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>