سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

بیانیه جشنواره فیلم مقاومت به مناسبت شهادت سردار سپهبد سلیمانی

soleimani2

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سوره سینما، متن تسلیت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به شرح زیر است:

به نام خدا

شهادت هنر مردان خداست و مردان خدا چه هنرمندانه پای عهد خویش با خدا می ایستند.

حاج قاسم سلیمانی فراتر از یک فرمانده نظامی، نماد استکبارستیزی و حق جویی آزادی خواهان عالم بود، او فراتر از مرزهای تاریخی و جغرافیایی مدافع کرامت و حقوق انسانی و علمدار مبارزه با خشونت طلبی و افراطی گری بود، نصرت در مقابل ایادی استکبار همچون داعش که با مجاهدت ها و از خودگذشتگی های فرماندهان روشن ضمیر، با بصیرت، شجاع و مومنی همچون او و همرزم شهیدش ابومهدی المهندس محقق شده تیری بر پیکره جبهه باطل بود؛ و بی شک ثمره خون آنها تنومند شدن درخت مقاومت است.

در پی شهادت فرمانده رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از صبح روز گذشته شاهد ارسال انبوهی از پیام­ها، ایمیل ها و تماس های هنرمندان و سینماگران کشور و همچنین، فیلمسازان مستقل از اقصی نقاط جهان برای ابراز تسلیت، همدردی و مشارکت در پاسداشت این شهید والامقام بوده است.

دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با محکوم کردن این اقدام ضدبشری و تروریستی آمریکا وایادی آن و تبریک و تسلیت این فقدان بزرگ  به محضر بقیه الله الاعظم (ارواحنا فدا)،  مقام معظم رهبری، احاد ملت ایران و به‌ویژه خانواده گرامی ایشان، ضمن قدردانی از انبوه پیام های تسلیت و همدردی هنرمندان و سینماگران ارجمند، از  جامعه هنری و سینمایی کشور دعوت می کند تا در مراسم تشییع  و پاسداشت خدمات و رشادت های این سردار همیشه پیروز حضور یابند. بر همان عهد که بودیم بر انیم هنوز.

دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>