سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب
پنجشنبه ساعت 21/

«ماه عسل» فرزاد فرزین را به رادیو می‌برد

farzad-farzin

فرزاد فرزین خواننده برنامه «ماه عسل» که در نظرسنجی مردمی رادیو جوان انتخاب شده پنجشنبه این هفته مهمان این شبکه است.

فرزاد فرزین خواننده برنامه «ماه عسل» که در نظرسنجی مردمی رادیو جوان انتخاب شده پنجشنبه این هفته مهمان این شبکه است.

مرسده بابایی تهیه کننده، نویسنده و سردبیر برنامه «تازه به تازه، نو به نو» به سوره سینما گفت : پس از ماه مبارک رمضان در سایت رادیو جوان به آدرس music.radiojavan.ir یک نظرسنجی انجام دادیم تا بدانیم از نظر مردم کدام تیتراژ و کدام موسیقی بیشتر مورد پسند مخاطبان واقع شده است. نتیجه نظر مردم حاکی از آن بود که تیتراژ برنامه «ماه عسل» با صدای فرزاد فرزین گوی سبقت را از دیگران ربوده و ما از این خواننده کشور برای شرکت در برنامه دعوت کردیم. بنابراین فرزین پنجشنبه ۲۴ مرداد مهمان حضوری برنامه رادیویی «تازه به تازه، نو به نو» خواهد شد.

وی افزود: از آغاز امسال برنامه «تازه به تازه، نو به نو» به من سپرده شد و گروه ما همیشه سعی داشته با یک نگاه انتقادی رویکردی جدی نسبت به موسیقی و همجنین موضوعات روز داشته باشد. ما تنها به طرح مسئله اکتفا نمی کنیم و گاهی با مسوولان مربوطه نیز ارتباط تلفنی برقرار می کنیم تا درباره موضوع پاسخگو باشند. از جمله افرادی که پیش از این در برنامه ما حاضر شده اند، رضا صادقی ،رضا یزدانی، پیام صالحی، مجید درخشانی، مجید انتظامی، کارن همایونفر و هستند و همچنین محمدعلی بهمنی و افشین یداللهی از ترانه سرایانی هستند که به برنامه ما آمدند.

«تازه به تازه، نو به نو» هر پنجشنبه ساعت ۲۱ به مدت یک ساعت روی موج رادیو جوان قرار می گیرد. شیما شیرازی و زهره احمدوند از دیگر همکاران این برنامه رادیویی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>