سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

غلامرضا فرجی: اضافه شدن سالن‌ها، کمک به چرخه صنعت سینماست

Gholamreza-faraji

غلامرضا فرجی افزایش سالن‌های پردیس ملت را کمک به چرخه صنعت سینما دانست که می‌تواند گزینه‌های بیشتری را به مخاطب سینما در انتخاب فیلم‌هایشان ارایه دهد.

به گزارش سوره سینما، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی موسسه بهمن سبز و سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اضافه شدن ۷سالن سینما به پردیس سینمایی ملت و تاثیر آن در اکران فیلم ها عنوان کرد: باتوجه به موقعیت پردیس سینمایی ملت در پایتخت، این‌پردیس این ظرفیت و پتانسیل را دارد که هم در جذب مخاطب و هم در تعداد اکران های بیشتر، موفق تر عمل کند.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل پردیس سینمایی ملت، نداشتن پارکینگ بود که این‌مشکل هم حل شد و با اضافه شدن سالن های دیگر، قطعا به چرخه صنعت سینمای کشور، کمک بزرگی خواهد شد. با افزایش سالن ها مخاطبان گزینه های بیشتری برای انتخاب فیلم هایشان دارند و در این پردیس فیلم های بیشتری می تواند به نمایش درآید.

او در پایان عنوان کرد: مدیریت شهرداری و موسسه تصویرشهر با انجام این کار، برنامه ریزی خوب و مدونی کرد که انشاالله خروجی بسیار خوبی هم خواهد داشت.

لازم به یادآوری است که سالن های جدید پردیس سینمایی ملت شامل: شش سالن نمایش، یک سالن همایش چند منظوره و همچنین فود کورت، کافی شاپ و پارکینگ با ظرفیت ۷۰۰ واحد با حضور شهردار تهران، رییس سازمان سینمایی و مدیران شهرداری و ارشاد، هنرمندان و سینماگران هفتم بهمن ماه افتتاح شد که این پردیس سینمایی با افتتاح سالن‌‌های جدید و نیز بازسازی شدن سالن‌های موجود، ظرفیت خود را به ۱۹۰۰ صندلی با تعداد متنوع از ۵۰ تا ۳۱۰ صندلی افزایش داد که همزمان با جشنواره فیلم فجر با میزبانی اهالی رسانه و هنرمندان به ناوگان اکران اضافه و به بهره برداری رسیده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>