سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۳۹۲ در ۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
محصول حوزه هنری ایلام/

روایتی از نذر، زیارت و زائر در «مائده»

ce36f73c7b870be47e779733e7ddae82

مستند «مائده» به کارگردانی محمد زرین قلم به زودی آماده نمایش می‌شود.

مستند «مائده» به کارگردانی محمد زرین قلم به زودی آماده نمایش می‌شود.

محمد زرین قلم مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان ایلام درباره تولیدات این استان از ابتدای سال ۹۲ به سوره سینما گفت: مستند ۲۵ دقیقه‌ای «مائده» به نویسندگی قاسم ساجدی و کارگردانی محمد زرین‌قلم تا چند روز آینده آماده نمایش می‌شود. این مستند محصول حوزه هنری ایلام و درباره آداب نذری در عراق بین زوار است.

وی گفت: تصویربرداری این مستند در دهه اول محرم سال ۹۱در کربلا انجام شد. دو انیمیشن ۴ دقیقه‌ای با موضوع نظافت و برخورد نیک با دیگران محصول حوزه هنری ایلام به نام‌های «قصه‌های دوستان» و «سیاه‌زغالی» در مرحله تدوین است.

زرین‌قلم اضافه کرد: برای ۶ ماه دوم سال برنامه‌هایی برای تولید فیلم کوتاه، مستند و داستانی و حتی فیلم سینمایی داریم که در صورت جذب بودجه آنها را عملی خواهیم کرد. از ابتدای سال تا کنون به طور مرتب جلسات نقد فیلم برگزار شده و ادامه دارد. قصد داشتیم از اساتید مطرح در این زمینه که ساکن تهران هستند دعوت کنیم ولی بودجه این کار فراهم نشد. تلاشمان را می‌کنیم در نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>