سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب
نگرانی سینماداران برای نیمه دوم سال 92/

سعیدی‌پور: فروش «هیچ کجا هیچ کس» سیر صعودی دارد

hich-koja

مدیر سینما آزادی از فروش فیلم‌های اکران عید فطر ابراز رضایت کرد و از استقبال مخاطبان این سینما از فیلم «هیچ کجا هیچ کس» خبر داد.

مدیر سینما آزادی از فروش فیلم‌های اکران عید فطر ابراز رضایت کرد و از استقبال مخاطبان این سینما از  فیلم «هیچ کجا هیچ کس» خبر داد.

رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی  درباره وضعیت فروش فیلم‌های اکران شده از عید فطر به سوره سینما گفت: خوشبختانه تمام فیلم های که در نوبت فیلم عید فطر اکران شده اند توانسته اند ارتباط خوبی با مخاطبان سینما آزادی برقرار کنند و به فروش قابل توجهی دست یابند.

 وی ادامه داد: فیلم‌های «هیس دخترها فریاد نمیزنند»، «دهلیز» و «جابه جا»  فروش بسیار خوبی داشتند و فیلم «هیچ کجا هیچکس» با اینکه یک هفته از بقیه فیلم‌ها دیرتر اکران شد روز به روز فروشش در این سینما سیر صعودی داشته است و تقریبا اکثر مخاطبانش از سالن راضی بیرون می‌آیند و مطمئنا به یکدیگر دیدن آن را پیشنهاد می‌‎دهند.

 سعیدی پور درباره وضعیت کلی فروش آثار سینمایی در نیمه اول سال ۹۲ چنین گفت: در نیمه اول تقریبا اکثر سالن‌های سینما شاهد فروش مناسبی بودند و بیشتر آثاری که تاکنون اکران شده‌اند توانسته‌اند به گیشه نسبتا قابل قبولی دست یابند. امااز آنجا که تقریبا تمام فیلم‌های جذاب اکران شده‌اند نگرانی ما برای نیمه دوم سال است که می‌توان پیشبینی کرد فیلم‌‎های باقی مانده آنچنان نتوانند نظر تماشاگران را به خود جلب کنند. شاید یکی از راه‌ها برای ایجاد جذابیت در سالن‌های سینما اکران فیلم‌های خارجی جذاب و پرمخاطب باشد تا بتوان از این طریق به فیلم‌های ایرانی نیز کمک کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>