سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۲:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب
در راه جشنواره فیلم کودک/

مشایخی: نمایش فیلم‌های جذاب به رونق جشنواره کودک می‌افزاید

jamshid-mashayekhi

جمشید مشایخی گفت: حضور فیلم‌های دلنشین و جذاب به رونق جشنواره می‌افزاید و باعث استقبال کودکان از فیلم‌های جشنواره می‌شود.

جمشید مشایخی گفت: حضور فیلم‌های دلنشین و جذاب به رونق جشنواره می‌افزاید و باعث استقبال کودکان از فیلم‌های جشنواره می‌شود.

سوره سینما- مشایخی درباره ویژگی‌های این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد: کودکان در هر جامعه‌ای مایه پویایی، سرزندگی، تحرک و انگیزه هستند و داشتن خوراک فرهنگی برای این قشر از جامعه یک نیازاساسی و مهم است. جشنواره کودک که یک جشنواره باقدمت سینمایی است، در هر دوره‌اش ویژگی‌های خاصی داشته است و پررونق برگزار شده است.

مشایخی با تاکید بر این مسئله که بازگشت مجدد جشنواره کودک به محل اصلیش در شهر اصفهان یک کار درست بوده است، تصریح کرد : با درایت مسئولین جشنواره کودک بعد از چند دوره غیبت شهر اصفهان دوباره میزبان این رخداد فرهنگی پر بار شد و با مدیریت خوب و حضور گسترده کودکان اصفهانی، همگان با انگیزه در این جشنواره شرکت کردند و در طول برگزاری جشنواره تا پاسی از نیمه شب محل برگزاری جشنواره و سینماهای نمایش دهنده مملو از علاقمندان بود که در این دوره نیز می‌توان منتظر تکرار این صحنه‌ها بود.

وی افزود: مسئولان جشنواره باید بعد از خاتمه برگزاری هر دوره با تشکیل کار گروههای کارشناسی نسبت به طراحی خط مشی برگزاری جشنواره در دوره‌های بعدی اقدام و سرمایه و امکانات لازم را بر تولید فیلم‌های کودک جذاب و زیبا فراهم کنند. حضور فیلم‌های دلنشین و جذاب به رونق جشنواره می‌افزاید و باعث استقبال کودکان از فیلم‌های جشنواره می‌شود.

بیست‌ وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.