سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب
همکاری لیلا حاتمی، هانیه توسلی، محمدرضا فروتن/

«جامه‌دران» بعد از دریافت پروانه ساخت کلید می‌خورد

tavsoli-forootan-hatami

جمال ساداتیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جامه‌دران» ابراز امیدواری کرد پروانه ساخت این فیلم در روزهای آتی صادر شود و فیلم کلید بخورد.

جمال ساداتیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جامه‌دران» ابراز امیدواری کرد پروانه ساخت این فیلم در روزهای آتی صادر شود و فیلم کلید بخورد.

سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی درباره تولید این فیلم به سوره سینما گفت: ما یک بار پیش‌تولید مقدماتی را انجام داده‌ایم. بعد از دریافت پروانه ساخت با همان بازیگرانی که در پیش‌تولید اولیه به تفاهم رسیدیم فیلم را کلید می‌زنیم. با توجه به اینکه قرار است سهولتی در وضعیت سینما اتفاق بیفتد فکر نمی‌کنم برای دریافت پروانه ساخت مشکلی وجود داشته باشد.

بیتا فرهی، محمدرضا فروتن، لیلا حاتمی،هانیه توسلی وهنگامه حمیدزاده قرار است از بازیگران اصلی این فیلم باشند. این فیلم اقتباسی ازرمان ناهید طباطبایی است. «جامه‌دران»درباره زنی به نام شیرین است که درمراسم ختم پدرش پی به روابط جدیدی درزندگی او می‌برد و حقایقی را کشف می‌کند.

سداتیان تهیه‌کننده فیلم‌های «انتهای خیابان هشتم»، «هفت دقیقه تا پاییز»،«چهارشنبه سوری» و … است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>