سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب
با بازی پوریا پورسرخ و سعید راد/

«اسب‌ها همچنان می‌تازند» هفته آینده کلید می‌خورد

pooria-poorsorkh

فیلم سینمایی «اسب‌ها همچنان می‌تازند» به کارگردانی حسن نجفی با حضور سعید راد و پوریا پورسرخ کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «اسب‌ها همچنان می‌تازند» به کارگردانی حسن نجفی با حضور سعید راد و پوریا پورسرخ کلید می‌خورد.

پورسرخ درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: هفته آینده بازی در فیلم حسن نجفی را آغاز خواهم کرد و در این پروژه با سعید راد همبازی می شوم. به تازگی نیز بازی در فیلم «عاشق ایستاده می میرد» به کارگردانی شهرام مسلخی را به پایان رسانده ام.

وی درباره نقش خود در این فیلم توضیح داد: «عاشق ایستاده می میرد» یک ملودرام خانوادگی است که به اثرات مخرب پس از جنگ می پردازد. در این فیلم نقش یک جوان کرد به نام هیرش را دارم . من و سروش صحت تنها بازیگران ایرانی این فیلم هستیم و در واقع فیلم آقای مسلخی یک محصول مشترک بین ایران و کردستان عراق است.

پورسرخ ادامه داد: با بازی در نقش یک جوان کرد ، یک کاراکتر متفاوت را تجربه کردم و به نظرم کار متفاوتی از آب در آمده است. اولین بار است که تجربه بازی در برابر تعداد بسیاری از بازیگران کردی غیر ایرانی را داشتم. امیدوارم این فیلم دیده شود، چون همه برای آن زحمت کشیدیم.

پوریا پورسرخ در چند سال اخیر در فیلم هایی مثل «آقای الف»، «آخرین سرقت»، «گلوگاه شیطان» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>