سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۶:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

حضور «مسخره‌باز» در جشنواره منتخب فیلم‌های روز مقدونیه شمالی و ایران

maskhare-baz

فیلم «مسخره‌باز» ساخته همایون غنی‌زاده در جشنواره منتخب فیلم‌های روز مقدونیه شمالی و ایران حضور خواهد داشت.

به گزارش سوره سینما، جشنواره منتخب فیلم‌های روز مقدونیه شمالی و ایران که از ۲۸ بهمن تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد در روز اول اکران میزبان «مسخره‌باز» است.

قابل توجه است که همایون غنی‌زاده در سال گذشته با فیلم «مسخره باز» مورد استقبال و دقت مخاطبان و منتقدان سینمای ایران قرار گرفت. هم‌چنین «مسخره باز» در حضور بین‌المللی خود توانست جایزه جشنواره جهانی ورشو ۲۰۱۹ را نیز بدست آورد و در ادامه جایزه‌ بهترین خلاقیت و استعداد درخشان در شب منتقدان و نویسندگان سینمایی به همایون غنی‌زاده برای فیلم «مسخره باز» تعلق گرفت.

پخش جهانی و سرمایه‌گذاری این فیلم به ترتیب بر عهده محمد اطبایی و مهدی کرمی بوده و  در فیلم همایون غنی‌زاده علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق، محسن حسینی و هدیه تهرانی ایفای نقش کرده‌اند.

در پایان لازم به ذکر است همایون غنی‌زاده کارگردان صاحب سبک تئاتر قرار است «کالیگولا» را برای سومین‌بار در اردیبهشت بر روی صحنه ببرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>