سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۳:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
پایان فیلمبرداری/

آغاز تدوین فیلم‌ سینمایی «تبسم گرگ»

ebrahim-asghari

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» از شروع تدوین این فیلم خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» از شروع تدوین این فیلم خبر داد.

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» به کارگردانی جواد علیزاده درباره وضعیت کنونی تولید این فیلم به سوره سینما گفت: حدود ۱۰ روز پیش فیلمبرداری این فیلم  پس از ۳۰جلسه کاری به اتمام رسید و تدوین آن به تازگی توسط مریم صفایی آغاز شده و حسن ایوبی به عنوان مشاور تدوین با ما همکاری می‌کند.

وی ادامه داد: برای صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم در حال مذاکره هستیم.  جدال انسان با طبیعت موضوع «تبسم گرگ» است، و تقابل یک شکارچی با محیط بانی که  رزمنده دوران دفاع مقدس است ،درام این فیلم را شکل می‌دهد. احمدکاوری بازیگر و کارگردان سینما در این فیلم به عنوان مشاور کارگردان و فیلمنامه با ما همکاری کرده است. احتمالا اولین نمایش این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر باشد.

 در فیلم سینمایی «تبسم گرگ» بازیگران چون: لیلا برخورداری، رضا نامدار، امیر محاسبتی، داود عین آبادی، هامون جباری و پردیس افکاری به ایفای نقش پرداخته‌اند. این اولین فیلم سینمایی جواد علیزاده در مقام کارگردان است. ابراهیم اصغری تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «شور و شیرین» و «اوخوب سنگ میزند» و… را برعهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>