سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

کانون پرورش فکری فراخوان مهرواره «بهار در خانه» را منتشر کرد

bahar-dar-khane

فراخوان مهرواره نقاشی، عکس و فیلم کوتاه با عنوان «بهار در خانه» ویژه تعطیلات نوروز ۹۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بخش نقاشی، کودکان و نوجوانان می‌توانند با تکنیک آزاد در اندازه دل‌خواه خود نقاشی بکشند و با گوشی همراه از آن عکس بگیرند.

هم‌چنین در بخش عکس مهرواره «بهار در خانه» علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند از موضوع‌های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی کنند و در بخش فیلم کوتاه نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت ۹۰ ثانیه تا ۳ دقیقه فیلم تهیه و ارسال کنند.

بر اساس فراخوان این مهرواره، شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخش تنها یک اثر، با کیفیت مناسب را تا ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در سایت omid.kpf.ir بارگذاری و فرم اطلاعات خواسته شده از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، نام استان، شهر و… را تکمیل کنند.

یادآوری می‌شود این فراخوان در قالب مهرواره برگزار می‌شود و رتبه‌بندی و اعلام برگزیده ندارد اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود و به مرور در صفحه‌های کانون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>