سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ فروردین ۱۳۹۹ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پویش «شب نشانی» آغاز شد/ همدلی هنرمندان و مردم در مبارزه با کرونا

Shab-Neshani

پویش «شب نشانی» به همت جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی با محوریت پر کردن بهینه اوقات قرنطینه راه اندازی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی از همکاران خود در رشته‌های مختلف ادبی، نمایش، تجسمی، سینمایی، موسیقی و… دعوت کردند تا برای آگاهی بخشی و با محوریت پر کردن بهینه اوقات قرنطینه، با تهیه ویدئوهای موبایلی و کوتاه به پویش «شب نشانی» در فضای مجازی بپیوندند.

این پویش با هدف امیدبخشی و ایجاد اتحاد و همدلی در میان مردم و هنرمندان برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شده است. هنرمندانی که تمایل به پیوستن به این پویش در هر رشته ای دارند، می توانند ویدئوهای خود را که در آن مشغول فعالیت فرهنگی و هنری یا امور خلاقه هستند، با هشتگ #شب_نشانی در فضای مجازی (پیج اینستاگرام) خود منتشر کنند تا امکان جستجوی آن ها برای دبیرخانه مجموعه فراهم شود.

گفتنی است عموم مردم نیز می توانند در همراهی با هنرمندان ویدئوهای دست ساخته خود را با محوریت پر کردن بهینه اوقات قرنطینه با هشتگ #شب_نشانی منتشر کرده و در این پویش شرکت کنند.

این پویش فرهنگی و هنری برای مقابله با کرونا به همت موسسه سپهر سوره هنر با همراهی مجله سه نقطه برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>