سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ناگفته‌های صنعت ایران به روایت امیرحسین صدیق در مستند «هنوز نمی‌دانیم»

hanooz-nemidanim

مجموعه مستند «هنوز نمی‌دانیم» با موضوع معرفی ایده‌های دانش‌بنیانی که به مرحله تجاری‌سازی رسیده‌اند با روایت امیرحسین صدیق آماده نمایش شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند «هنوز نمی‌دانیم» روایتی است از اینکه چگونه برخی از برزگترین برندها و تولیدکنندگان با استفاده اقتصاد دانش بنیان به روند تجاری سازی محصول خود دست یافته‌اند.

فصل اول این مجموعه مستند در ۱۳ قسمت ۲۶ دقیقه‌ای با حضور امیرحسین صدیق بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ساخته شده است و در قسمت اول روایت چگونگی تجاری سازی برند «پمپ ایران» و نقش غیرقابل تصور محصولات این شرکت در صنعت کشاورزی و مصارف خانگی و صرفه‌جویی در مصرف ارز از طریق بومی سازی دانش ساخت انواع پمپ اشاره دارد.

بیش از یکسال صرف تحقیق و پژوهش مجموعه «هنوز نمی‌دانیم» شده است و در هر قسمت از این مجموعه با محوریت اقتصاد دانش بنیان به معرفی یکی از برندهای موفق و پیشرو در صنعت امروز کشور که توانسته‌اند ایده‌های خود را به مرحله تجاری سازی برسانند پرداخته شده است و ساخت آن تا تابستان ۹۹ به طول می‌انجامد.

مجموعه «هنوز نمی‌دانیم» به کارگردانی روح الله رحیمی و تهیه کنندگی عطا پناهی تهیه شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>