سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه «مکث» شبهای ماه رمضان مهمان خانه‌ها می‌شود

Maks

برنامه «مکث» به کارگردانی مریم نوابی‌نژاد ویژه ماه مبارک رمضان با نگاه ویژه به کرونا، قبل از افطار روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش سوره سینما، برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه دو قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر مسعود کرامتی، سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد، امین زندگانی، گیتی خامنه، مریم سعادت و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش خواهد شد.

مریم نوابی‌نژاد کارگردان برنامه «مکث» درباره این برنامه گفت:‌ برنامه «مکث» با حضور هنرمندان محبوب قرار است در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. هنرمندانی که در این برنامه حضور دارند مجری نیستند و «مکث»  قرار است گپ و گفتی باشد میان این هنرمندان و افرادی که کرونا زندگی و شرایط خاصی برای‌شان ایجاد کرده است. درواقع سیاست کلی برنامه این است که مسائل مختلف اجتماعی از زاویه تغییرات و پیامدهایی که بیماری کرونا داشته دیده شود.

نوابی‌نژاد در ادامه گفت: موضوع کرونا شاید سوژه یک قسمت از برخی از برنامه‌های تلویزیون باشد اما در «مکث» ما تماما به این موضوع پرداخته‌ایم و سوژه‌هایمان اصلا تکراری نیستند و قرار نیست مثلا صرفا به کادر درمان پرداخته شود.

وی با بیان اینکه کرونا این فرصت را به ما داد تا مکث کرده و با دیدگاهی تازه به پیرامون خود بنگریم گفت: در این دیدگاه تازه خواسته‌ها، حال و هوا و حتی زندگی‌مان دستخوش تغییراتی شده است.

کارگردان برنامه «مکث» در پایان اظهار داشت: کار در شرایط کرونایی سخت است و سلامت میهمانان و همکاران‌مان برای‌مان بسیار مهم است. مهمانان‌مان اگر مبتلا به کرونا بوده‌اند بهبود یافته‌اند و سایر مهمانان از نظر سلامت چک شده‌اند و حتی رفت و آمد پروازهای‌شان تحت کنترل بوده است.

عوامل برنامه «مکث» عبارتند از: تهیه کننده: جواد فرحانی، کارگردان: مریم نوابی نژاد، کارگردان تلویزیونی: منصور نیکخواه خوشکلام، مجری طرح: فرناز انصار، نویسنده: حسین قره، مدیر تولید: رایموند رسولی، مدیر مالی و جانشین تهیه: سعید قلوبی، طراح نور: حسین حاتمی، صدابردار: رضا سلیمانی، خواننده تیتراژ پایان: آرون افشار، چهره پردازان: مینا هاشمی راد – نوید میرعالی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهنوش فرهمند، هماهنگی میزبان: سپنتا کریمیان، برنامه ریز و هماهنگی مهمان: محیا پارسا، عکاس: مسعود تروند، مسئول لباس: نیلوفر ابراهیمی، مسئول صحنه: موسی نجوم مطلب، مسئول تدارکات: امیدمحمدی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>