سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب
نخستین همکاری با میرباقری/

هادی کاظمی در «شاهگوش»/ تیم ستاره‌های طنز مجموعه کامل می‌شود

hadi-kazemi

هادی کاظمی که با بازی در مجموعه‌های مهران مدیری به شهرت رسید در «شاهگوش» مقابل دوربین رفت.

هادی کاظمی که با بازی در مجموعه‌های مهران مدیری به شهرت رسید در «شاهگوش» مقابل دوربین رفت.

سوره سینما- هادی کاظمی، در نقش یکی از سربازان کلانتری، جلوی دوربین داوود میرباقری رفت. او که به داشتن گریم هایی سنگین شهره است زیر دست عبدالله اسکندری، گریم شد تا اولین پلان هایش را در این سریال بازی کند. کاظمی که پیش از این توانایی اش را در سریال های «قهوه تلخ»، «ویلای من»، «مرد هزار چهره» و … به نمایش گذاشته برای اولین بار با داوود میرباقری همکاری می کند.

«شاهگوش»، اولین سریال داوود میرباقری برای شبکه نمایش خانگی است. در این سریال که سید محمد امامی و مهران برومند، تهیه کنندگی آن را برعهده دارند، اکبرعبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، احمد مهران فر، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس گرجستانی و… بازی می کنند. این سریال ماجرای یک تصادف است که تنها شاهد آن، گدایی نیمه نابیناست که تنها ۳ عدد پلاک ماشین را می بیند. اتفاقی که باعث می شود پای افراد زیادی به کلانتری باز شود. عظیم جوانروح، مدیر فیلمبرداری شاهگوش و طراح گریم سریال هم عبدالله اسکندری است. فردین خلعتبری هم موسیقی شاهگوش را می سازد. توزیع این سریال ۲۶ قسمتی از ۱۷ مهر ۱۳۹۲ آغاز خواهد شد.

داوود میرباقری مجموعه‌های «مختارنامه»، «رعنا»، «معصومیت از دست رفته»، «امام علی» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>