سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

رونق هیأت‌های مجازی رمضان در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر

satra-heyat

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با هیأت رزمندگان اسلام تفاهم‌نامه‌ای با هدف رونق هیأت‌های مجازی منعقد کردند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی ساترا، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با هیأت رزمندگان اسلام تفاهم‌نامه‌ای با هدف رونق هیأت‌های مجازی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر با حضور دکتر محمدصادق امامیان رئیس ساترا و سردار حسین نجات رئیس هیأت امنای رزمندگان اسلام منعقد کردند.

بر این اساس بیش از ۴۰۰ هیأت در سرتاسر کشور می‌توانند از طریق رسانه‌های صوت و تصویر برنامه‌های خود را برای مخاطبان به صورت زنده پخش کنند.

این پخش زنده ذیل دستورالعمل اجتماعات مجازی زنده- که اسفند ۹۸ به دنبال شیوع کرونا در کشور و با هدف غنی‌سازی محتوای رسانه ای شهروندان توسط ساترا منتشر شده بود- انجام می‌شود.

تا کنون سایت mahafel.live برای این امر اختصاص یافته که در روزهای آینده به رسانه‌های منتشرکننده هیآت مذهبی افزوده می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>