سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۳۹۲ در ۸:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب
حضور در جشنواره فیلم فجر/

«عاشق ایستاده می‌میرد» روی میز تدوین

ashegh-istadeh

با پایان فیلمبرداری، تدوین فیلم سینمایی «عاشق ایستاده می‌میرد» شروع شد.

با پایان فیلمبرداری، تدوین فیلم سینمایی «عاشق ایستاده می‌میرد» شروع می‌شود.

شهرام مسلخی کارگردان فیلم سینمایی «عاشق ایستاده می‌میرد» درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: فیلمبرداری این فیلم سه روز پیش تمام شده و در حال حاضر مشغول مذاکره با تدوینگر هستیم که با به توافق رسیدن به زودی تدوین این فیلم را شروع خواهیم کرد.صداگذاری این فیلم را آرش قاسمی قرار است انجام دهد. احتمالا اولین نمایش این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. از کیفیت کنونی فیلم راضی هستم و امیدوارم خروجی نهایی نیز با مخاطب ارتباط برقرار کند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: رضا رزمنده دوران جنگ تحمیلی است که اکنون به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است، او یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است، در این گزارش همرزم کرد و ناجی او در دوران جنگ را می بیند که بر علیه صدام می جنگد. رضا برای دیدار همرزمش با او عازم کردستان عراق می‌شود.

سروش صحت، پوریا پورسرخ، لعیلا زنگنه و … بازیگران این فیلم هستند. «عاشق ایستاده می‌میرد»اولین ساخته سینمایی شهرام مسلخی است که یوسف صمدزاده تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>