سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمدجواد موحد مدیرعامل باشگاه فیلم سوره شد

movahed

با حکم هیأت مدیره باشگاه فیلم سوره، محمدجواد موحد مدیرعامل این مجموعه سینمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، با حکم هیأت مدیره، محمدجواد موحد به سمت مدیرعامل باشگاه فیلم سوره منصوب شد.

محمدجواد موحد که پیش از این قائم مقام باشگاه فیلم سوره بوده، مجری طرح سریال «کتونی زرنگی» و فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» بوده و در کارنامه خود تهیه کنندگی آثار کوتاه داستانی متعددی را دارد.

گفتنی است از ابتدای تأسیس باشگاه فیلم سوره محمدرضا شفاه به عنوان مدیرعامل در این مجموعه هنری سینمایی حضور داشت و در مدت حضورش در باشگاه فیلم سوره علاوه بر معرفی فیلمسازان جوان انقلابی به سینمای حرفه‌ای مانند سیدمحمدرضا خردمندان، رضا زهتابچیان، امیرعباس ربیعی و…، تولیدات کوتاه و بلندی مانند فیلم‌های سینمایی «بیست و یک روز بعد»، «دیدن این فیلم جرم است!»، فیلم‌های ‌کوتاه «آنتراکت»، «ولد»، «دایو»، «گزارشگر»، … و سریال «کتونی زرنگی» را نیز جلوی دوربین برد که حاصل این محصولات بیش از ۱۱۰ جایزه از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>