سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۳۹۹ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز به کار «سمفا» با ۴۶۴ سالن/ معرفی ۴ سامانه فروش بلیت

samfa

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: تاکنون ۲۰۱ سینما با ۴۶۴ سالن به سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) متصل شده‌اند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته این سینما ها نود و دو درصد فروش سینمای ایران را داشته اند و تمام این سینماها در حال حاضر به سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) متصل هستند.

مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم ادامه داد: با توجه به آن که بازگشایی سینماها امری داوطلبانه است در شروع به کار مجدد سینماها احتمالا تعدادی از سینماها و سالن‌ها فعال نخواهند بود و پیش بینی می شود سایر سینماها و سالن‌های نمایش فعال نیز در چند روزه آینده به ترتیب درخواستشان به سامانه فروش «سمفا» متصل شوند ومشکلی برای بلیت فروشی نداشته باشند.

فرجی با اشاره به اسامی سامانه‌های فروش بلیت برخط گفت: این فروشنده‌ها عبارتند از «آپ»، «ایرانتیک»، «سینما بلیت» و «سینماتیکت» که مخاطب می‌تواند از هر یک از این ۴ سامانه، بلیت خود را خریداری کند که رقابت این سامانه‌ها نهایتا به نفع فیلم ، سینما دار و مخاطب خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>