سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۳۹۹ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

منصور ضابطیان با برنامه «پنجشنبه جمعه» به رادیو می‌آید

zabetian

منصور ضابطیان با برنامه «پنجشنبه جمعه» به تهیه‌کنندگی زهرا قائدی به رادیو ایران می‌آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این برنامه، «پنجشنبه جمعه» اولین برنامه چند رسانه‌ای رادیو خواهد بود که علاوه بر آنتن زنده، برای فضای مجازی نیز به تولید محتوا می پردازد و به صورت تعاملی با مخاطبان در ارتباط خواهد بود.

در هر قسمت اعضای یک گروه موسیقی به استودیو می آیند و در برنامه که هم به صورت رادیویی و هم تصویری در بستر فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد به اجرا می پردازند.

«پنجشنبه جمعه» یک برنامه شخصیت محور است و شنوندگان همراه با منصور ضابطیان موسیقی، قصه و گفتگوهای هنرمندان را می شنوند، قصه های این برنامه را هم شرمینه نادری می نویسد.

این برنامه از این هفته ۵ و ۶ تیر به تهیه کنندگی زهرا قائدی پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۲ به مدت یک ساعت از رادیو ایران روی آنتن می رود.

ضابطیان و قائدی در ایام نوروز برنامه موفق «فرش بنفشه» را در کنداکتور رادیو ایران داشتند که مورد استقبال بالایی قرار گرفت و معاون صدا نیز آن را موفق ترین برنامه گفتگو محور شبکه ایران در این ایام توصیف کرد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>