سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۹ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

بررسی کیفیت آموزش تلویزیونی دوران کرونا در برنامه «مدرسه ایران»

madrese-iran

بیست و دومین برنامه «مدرسه ایران» با حضور مدیرکل دفتر عدالت آموزشی و آموزش عشایر به بررسی آموزش تلویزیونی و مدرسه تلویزیونی ایران خواهد پرداخت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این برنامه که سه‌شنبه ۳ تیرماه ۹۹ ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد، فرشید بهجت محمدی، مدیرکل فناوری رسانه های نوین صداوسیما حضور یافت و کیفیت آموزش تلویزیونی در دوران کرونا و پس از آن مورد کنکاش و بررسی قرار می گیرد. همچنین نمونه‌های مشابه از این شیوه‌ی آموزشی در جهان، با نمونه‌ی داخلی آن مقایسه می شود.

بنا بر این گزارش از دیگر مسائل مطرح شده در این برنامه می‌توان به تغییر رویه‌ی مدرسه تلویزیونی ایران در فصل تابستان و امضای تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و سازمان صداوسیما، اشاره می شود.

برنامه «مدرسه ایران» کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که هر سه‌شنبه ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود. بازپخش این برنامه صبح چهارشنبه ساعت ۹خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>