سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۹ در ۷:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

یادداشت رئیس سازمان اوج در پی انتصاب رئیس جدید حوزه هنری

mohamadhasani-dadaman

احسان محمد‌حسنی رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج پس از انتصاب محمدمهدی دادمان به عنوان رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش سوره سینما، در پی انتصاب محمدمهدی دادمان به عنوان رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، احسان محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج در یادداشتی از ویژگی‌های مثبت انتخاب یک مدیر جوان و انقلابی سخن گفت.

در یادداشت احسان محمد‌حسنی آمده است:

«بسمه‌تعالی

در این روزگار غبار آلود کرونا زده و در ایّامی که موش های «طبردار» و سکّه خوار را یکی پس از دیگری به زیر ضربت حدیدِ حیدرگونه برده اند، خبرهای خوش ورودِ چهره های جوان و مؤمن، خستگی از جسمِ خسته و جانِ بر لب رسیده مان به در می کند.

آمدن «سیدسلیم غفوری» عزیز به شبکۀ «افق» و اخباری که از نزدیک بودنِ انتصابِ جوان کاربلد دیگری بر شبکۀ «مستند» سیما از راه رسیده، با خبر ناگهانیِ نشستن «محمدمهدی دادمان» بر صندلی مسئولیت حوزۀ هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کامل تر شد. شکر خدا که هنوز زنده ایم و رشد شایسته و به جا و به هنگام این افسرانِ جنگ نرم را شاهدیم.

حوزۀ هنری روزگاری در دهۀ شصت، ملجأ هنرمندان این سرزمین بود و قرارگاه و قلب تپندۀ هنر انقلاب اسلامی. قرارگاهی که به دستگاه های عریض و طویل فرهنگی وقت، همچون وزارت ارشاد و صدا و سیما و … طعنه می زد و در تمامی قالب ها و عرصه ها میدان دار بود.

اکنون با وزیدن نسیم خوشِ جوانی و طراوت و شادابی و انرژی مهدی دادمان، امیدواریم حوزۀ سابق اندیشه و هنر انقلاب اسلامی، حیاتی مجدد یابد و در این عرصۀ خطرناکِ ابتلائات آخرالزمانی، سر برآورد.

برادرم آقای دادمان، حتماً از درس ها و تجربیات گذشتگانی همچون «حجت الاسلام زم»، آقای «بنیانیان» و برادر مؤمن و شریفم آقای «محسن مؤمنی شریف» بهره ها خواهد برد و ساختمانِ چهل سالۀ حوزۀ هنری را با زانو زدن در برابر تجربیاتِ علمدارانِ موسپید کرده و پیشکسوت حوزۀ هنری و به میدان آوردنِ جوانانِ مؤمن، خوش ذوق، و صاحبنظر و مؤدب، نوسازی و بازسازی خواهد کرد.

در میانه این میدان مرد آزما، یاران و همسنگرانم در سازمان اوج، تمام قد همراه و یاور مدیریت جدید حوزه هنری خواهند بود.

در گردباد حوادث داخل و خارج این کهن بوم و بر، پوشیدن رختِ سربازیِ ناخدای جانبازِ این کشتی، برای فرزند شهید دادمان، مایۀ فخر و مباهات خواهد بود. سرت را بالا بگیر جوانمرد.

کمترین سرباز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
برادر روسیاهتان – احسان محمدحسنی»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>