سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ تیر ۱۳۹۹ در ۳:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

مرتضی شایسته: سینما‌ها در شرایط دقیق بهداشتی پذیرای مخاطبان هستند

morteza-shayeste

مرتضی شایسته در برنامه «سینما معیار» گفت: تصمیمی که شورای صنفی نمایش در مورد دو فیلم «خوب، بد، جلف ۲» و «شنای پروانه» گرفت، در تاریخ این شورا بی‌نظیر بود.

به گزارش سوره سینما، برنامه سینما معیار با موضوع بررسی اکران‌های جدید سینما و تلویزیون‌های اینترنتی، در ارتباط تلفنی با مرتضی شایسته (پخش‌کننده و تهیه‌کننده سینما) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

مرتضی شایسته در مصاحبه تلفنی با برنامه «سینما معیار» گفت: فیلم‌های جدید حاضر در اکران حساسیت بسیار زیادی را در شرایط اکران به خرج دادند و مدام تاکید می‌کردند که سالن‌های سینما با استانداردهای بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: خوشبختانه همه فعالان سینما در عین هماهنگی با یکدیگر توانستند تا پروتکل‌های بهداشتی سالن‌های سینما را در بهترین شکل ممکن رعایت کنند.

این تهیه‌کننده سینما اضافه کرد: تصمیمی که شورای صنفی نمایش در مورد دو فیلم «خوب، بد، جلف ۲» و «شنای پروانه» گرفت، در تاریخ این شورا بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به این که کرونا همه کشورها را در شرایط مرگ و زندگی قرار داده است، توضیح داد: تهیه‌کنندگان دو فیلم حاضر در اکران، در شرایط مرگ و زندگی به اکران راضی شدند و قطعا کار بسیار بزرگی را انجام دادند.

مرتضی شایسته ادامه داد: دو فیلم «خوب، بد، جلف ۲» و «شنای پروانه» می‌توانند بنابر سلیقه خودشان در اکران آنلاین هم حضور داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در برنامه «سینما معیار» گفت: در حال حاضر با توجه به نبود نماینده کانون کارگردانان در شورای صنفی نمایش، دبیر این کانون – مرتضی شایسته – فعالیت‌های مختلف را پیش می‌برد.

این پخش‌کننده سینما با اشاره به شرایط اکران جدید، تاکید داشت: با میزان استقبالی که من در سینماها مشاهده کردم، به نظر می‌رسد که فیلم‌های حاضر در چرخه اکران از نظر گیشه وضعیت مطلوبی را تجربه کنند.